torsdag 23. oktober 2008

Litt av hvert

Da er det på tide å blogge litt igjen. Her skjer det ikke så veldig mye. Litt grunntrening på hundene blir det jo, men orker ikke å skrive om det hver dag. Er jo stort sett det samme som skjer. Trener på å få sitt, dekk og stå så bra som overhodet mulig. Så det blir mest grunnmomenter for tiden.

Ellers så holder Sigbjørn på å bygge platt til hundgården. De får en stor og fin treplatt, så nå blir hundegården rømningssikker. Håper jeg da Gleder meg masse til den blir ferdig nå, blir godt for både oss og hundene det.

Ellers så kom jeg over noen fine oversettelser i dag. Her kommer de:
* You must leave your iron outside - legg igjen strykejernet ditt på utsiden
* I'll be right behind you, watching your back - jeg står rett bak det og kikker på ryggen din
* He's got a nice bum - han er en likandes boms
* Oh no! Bonedaddy ig coming - Å heisann hoppsann! Her kommer Knollelpappa
* You fucking fuck - Din nissefjomp
* Luke, take my lightsword - Luke, ta mitt lette sverd
* Wanna have makeup-sex? - Vil du ha sminkesex?
* He worked as a nevy-SEAL - han jobbet som en marinesel
* He was killed by manslaughter - han ble drept av en mannslatter

Synes disse var litt fine jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar