søndag 31. august 2008

Litt oppdattering

Da var det på tide å oppdattere litt igjen. Ikke mye nytt har skjedd her. Det er den vanlige rutinen med trening, sosialisering og turgåing.
Alle hundene har fått trent litt. Breeze begynner å bli kjempeflink med FVF, men vi har ikke trent så veldig mye på sitt i det siste. Har heller konsentrert oss om stå. Greit at hun lærer det også, siden vi skal på valpeshow om en uke. Fikk papirene i helgen, hele 4 valper og 10 voksne aussier er påmeldt. Blir kjempemoro å treffe alle igjen.
Chip og jeg hadde valpetrening på mandagen, da var det veldig mange valper på hundklubben og jeg fikk ansvar for å lære de hvordan innlæringen av kontakt skulle gjøres. Jeg prøvde å vise de hvordan jeg hadde fått det til, hvilke belønningen som var greit å bruke (alt etter hva den enkelte hund var glad i) . Noen av de var mest interessert i å trene stå for utstilling, så de fikk holde på med det. Når jeg tenker kontakt, så vil jeg at hunden skal følge med på hva jeg holder på med, men det er nå meg da...
Har prøvd å få tatt noen treningsbilder også, men desverre ble de ikke så veldig bra. Men fikk et fint av meg og Breeze da.
Bra kontant der ja.

Må bare legge ut et bilde av Chip også, begynner å bli flott gutt nå ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar