fredag 16. januar 2009

Da er avgjørelsen tatt

Har tenkt masse de siste dagene, hva er det beste for Lady og hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne til å ha det bra. Har snakket med flere dyrleger og de sier det samme alle sammen. Dessverre er det ikke noe som kan hjelpe Lady, den skaden hun har fått i hodet er det ikke noe å gjøre med. Og så har hun problemer med hjertet, noe som kan føre til at hun får nye slag. Når jeg ser hvordan hun har det her hjemme, så er det dessverre bare en ting å gjøre. Det var en utrolig tung avgjørelse, men jeg vil ikke at Lady skal ha det vondt. Så på mandag blir det nok en tur til dyrlegen.
Helgen skal vi bruke til å kose oss, skjemme bort Lady kjempemasse. Det har hun fortjent. 10 flotte år har jeg fått med henne, opplevd kjempemasse og lært veldig mye av henne. Tusen takk til Trine som solgte meg denne nydelige hunden.

1 kommentar:

  1. Så trist å lese om Lady:( Hun er jo tanta til min Amigo også. Bra du lar henne slippe. Kos dere sammen den siste tiden

    SvarSlett