onsdag 19. november 2008

Badedag

Da har tiden kommet for nok en dusj, Chip skal jo stilles på Hamar og da må han være ren og pen. Kan ikke komme på Hamar og stinke ;)
Har aldri vært noe problem med å vaske Chip, tror han synes det er ganske godt å bli dusjet. Eller kanskje det er tørkingen etterpå som er det beste, ikke vet jeg.

Her står Chip og venter på at jeg skal sette på vannet.




Kan jeg få komme ut nå??

Full av shampoo :)


Dette tar på tia assa...


Nå vil jeg ut av dette badekaret!!


Å så er det på tide å tørke litt


Før poteklipp

Etter poteklipp
Ellers har det vært en relativt rolig dag hos oss. Vel, bortsett fra at vi holder på å snø ned da. Det har kommet masse snø det siste døgnet og nå stortrives Lady. Hun elsker snø.

Nå er det ikke lenge til vi setter snuten sørover og kjører til Hamar. Gleder meg masse til å treffe alle aussie-folkene igjen.

2 kommentarer:

  1. Nei, har ikke tid i år, masse eksamensstress, men neste år, DA skal jeg stille et par snuter tenker jeg! Siste innspurt på studiene fram til jul nå, skal bli utrolig godt å bli ferdig!

    SvarSlett