torsdag 20. november 2008

Frustrert i dag

Ble litt irritert i dag. Etter jobb skulle jeg ta bussen hjem. Ventet vel å lenge før det i det hele tatt kom en buss, så skulle jeg gå ombord. Sa hvor jeg skulle og fikk høre at det kostet 57 kr!! Tenk å måtte betale 57 kr for å sitte på under 2 mil. Sist betalte jeg 48 kr og gangen før der betalte jeg 27. Har prisen steget med 30 kr på bare noen få mnd. eller klarer de ikke å bestemme seg for en pris.
Hva tenker politikkerne på når de sier at vi må ta mer kollektivtransport. Ikke går det busser så veldig ofte og så er det svindyrt. Ikke enkelt å bo i utkanten.
Ikke nok med at det er dyrt å ta buss. Den stopper heller ikke i busslomma rett ved avkjørselen til oss. Buss-skiltet har falt ned og da kan ikke bussen stopper der :S Kan bli irritert av mindre. Dette resulterer i at jeg må gå langs hovedveien nesten 2 km. Kjører utrolig mange bilder her på den tiden og det er ganske skummelt å gå der. Spesielt når det begynner å bli mørkt og bilene kjører helt utpå kanten der jeg går. Var bare en som dunket meg med speilet i dag da.

Men ellers så går alt bra her i Trøndelag. Vinteren har kommet for fullt og snøen daler ned. Tror alle hundene synes det er moro med snø, valpene skjønner ikke helt hva det er enda, men de hopper rundt og stikker hodet nedi. Ganske underholdende å se på de for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar