tirsdag 17. juni 2008

Avsluttning på hundklubben

I dag har jeg fått meg logo. Elisabeth har vært så snill å lage den til meg. Og om jeg må få si det selv, så synes jeg den er kjempefin. Tusen, tusen takk Elisabeth.

Ellers så har vi vært på hundklubben i dag. Det var sommeravslutning. Fryktet at grillingen skulle bli mislykket, da det har regnet hele formiddagen og dagen. Men det ble bedre utover kvelden, så grilling skulle det bli. Men når vi kom på klubben, viste det seg at grillen var borte. Noen har faktisk vært å stjålet den. Men det ordnet seg til slutt, alle fikk seg litt mat, kake, kaffe og masse trivelig hundeprat.
Kvelden ble avsluttet med hundesprint. Lady var først ut. Vet faktisk ikke hva tiden hennes ble, da det ble litt problemer med stoppeklokken. Dvs. Jan som var tidtaker, trykte på feil knapp og tiden stoppet ikke. Men regne mer hun ligger rundt 7 sek. Så var det Aron sin tur. Han løp på 6.63. Han løp kjempefort, men så stod jo jeg på motsatt side av veien også da. Han skulle bare komme så fort han kunne tilbake til meg han.
Endte opp med at Aron vant sprinten, Eicha (eurasier) på 2 plass (hun løp på 6.64) og etter det vet jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar