mandag 9. juni 2008

Litt av hvert

Da har det gått en ny uke, helgen er over og ny uke har startet.
Ble litt trening i løpet av uken, men ikke så veldig mye. Her i Trøndelag har været vært kjempefint, litt for varmt for uteaktivitet. Hundene har fått være hunder og bare kose seg.

På torsdag kjørte Sigbjørn til Femund på fisketur. Jeg skulle være hjemme alene, noe jeg ikke har vært på lenge. Var utrolig rart å legge seg på kvelden, men Lady kom inn på soverommet for å holde meg med selskap.
På fredagen var det bare avslapping, fikk sett et par filmer og startet med litt opprydding på stua.
Lørdagen fortsatte ryddingen, jeg fikk ordnet både stua og spisestua, så nå ser det egentlig ganske bra ut her. På ettermiddagen kjørte jeg og hundene opp til Mjovatnet for å bade litt. Tror de syns det var veldig godt, fikk kjølt seg ned litt og trent samtidig. I 18-tiden kom Marit på besøk. Vi koste oss med taco og en film. Ble ganske sent, men vi hadde det kjempetrivelig. I løpet av natten, tror kl. var 4, kom Sigbjørn hjem igjen. Han hadde kjørt hjem en dag tidligere enn han hadde tenkt, Nanook ble nesten oppspist av mygg på turen.
På søndag kjørte jeg og Sigbjørn inn til Trondheim, måtte en tur på NKK-utstillingen for å se på alle fine hundene. Gratulerer til Linda og Buffy som fikk både CERT, CACIB og BIM.

Ble en tidlig kveld på søndagen, var ganske trøtt etter ei lang helg med lite søvn. Fikk ikke sove jeg mens Sigbjørn var på tur.
Ellers har det ikke skjedd så mye den siste uken. Vel, Chip har mistet nesten alle tennene sine, har blitt 5 mnd. og snart stor gutt. I alle fall synes han det selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar