torsdag 10. april 2008

Besøk

I dag kjørte jeg, Aron og Chip på besøk til Hanne. Greit å gjøre noe mens man går sykmeldt. Kom dit i 11.30-tiden. Gard holdt på å spise og la seg rett etter at jeg kom. Begynner å bli stor gutt ja.

Koste litt med valpene. Den ene minnet meg veldig om da Aron var bitte liten. Flott farge og helt perfekt stomp. Den andre hannen var mye lysere brun, men veldig spesiell farge. Blir moro å se hvordan han blir når han vokser opp. Den siste var en kjempesøt merle tispe.
Ble sittende å prate i noen timer før jeg kjørte hjem igjen. Kjørte innom dyrebutikken og kjøpte en gullfisk og en algespiser. Må prøve igjen og se om jeg klarer å holde de i live denne gangen.

I skrivende stund holder jeg på å ordne opp bollen og vaske sanden de skal ha. Lurer på hvordan Zoe synes det er å få fisk igjen. Hun var ganske ivrig på gullfiskbollen sist jeg hadde det, men det var bare fordi hun ville drikke vannet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar