mandag 14. april 2008

Problemdag

Sov lenge i dag. Fremdeles sykmeldt pga. senebetennelse i skulderen. Kan ikke si at jeg har blitt så veldig mye bedre, men men. Får bare ta tiden til hjelp.

Har tatt det bare med ro, spiste frokost og ordnet meg til å kjøre på butikken. Gikk ned til bilen, og hva skjer. Den vil ikke låse seg opp. Vet det er lite strøm på den for tiden, et eller annet tapper strøm men vet ikke helt hva det er. Men i dag ville den ikke en gang låse seg opp. Drittbil. Må gå opp igjen til huset, hente sykkelen min og sjekke om det er luft i dekkene. Heldigvis var det nok til at jeg kunne bruke den. Så i dag har jeg syklet til butikken og handlet mat. Jepp, jeg har syklet. Nå skal jeg straks begynne med middagen, slik at Sigbjørn får seg litt mat når han kommer hjem fra jobben.

Har også hatt problemer med bloggen min, så nå har jeg omsider fått laget med ny. Håper denne fungerer bedre enn den forrige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar