onsdag 23. april 2008

Trening på Løkken

I dag kjørte vi på Løkken for å være med på hundtrening. Luftet Chip og lot han hilse på Hanne før treningen. Tenkte jeg skulle vente til de andre var ferdige med den sosiale biten, og la Chip være med på utstillingsbiten. Men nei da. Fikk beskjed om å hente hunden og bli med. Så da prøvde vi. Han har aldri gått ved siden av meg sammen med andre hunder, så det ble mye rart. Men han var flink også da. Fikk han til å gå ved siden av meg og se opp. Da ble det masse belønning og så prøvde vi litt til. Trente litt på stå også, har ikke lagt på kommandoen enda. Men han står ganske bra, men bli stående er litt vanskelig.
Vi prøvde litt tannvisning også, men det syntes ikke Chip var noe moro. Først fikk jeg se tennene, men etter at Hanne hadde prøvd, fikk ikke jeg se de heller. Han slo med labbene, snudde seg bort og ville absolutt ikke vise fram tennene sine. Det må vi trene masse på fremover. Det er jo noe som vi vil få både på utstilling og på lydighetskonkurranser.
Ellers så jobbet han bra i dag. Ble litt mye trening, men han prøvde hele tiden. Syntes han var flink jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar